فناوری

اعتبار طرح پیش پرداخت 88 روپیه BSNL کاهش یافته است، در اینجا مدت زمان این طرح آمده است

اعتبار طرح پیش پرداخت 88 روپیه BSNL کاهش یافته است، در اینجا مدت زمان این طرح آمده است

جزئیات اعتبار طرح BSNL 88 روپیه

  • Bharat Sanchar Nigam Limited (BSNL) میزان اعتبار را کاهش داده است اعتبار خدمات طرح 88 روپیه‌ای آن.
  • این طرح قبلاً 35 روز اعتبار ارائه می‌کرد اما اکنون فقط 30 روز ارائه می‌شود.

  • بسته 88 روپیه ای 10 پایز در دقیقه برای تماس های درون شبکه از کاربران هزینه دریافت می کند. و 30 پایز در دقیقه برای تماس های خارج از شبکه. همانطور که گفته شد، هیچ مزیت داده در این طرح وجود ندارد.
  • طرح BSNL 88 روپیه برای شارژ مجدد در تمام حلقه های مخابراتی در کشور در دسترس است.

لازم به ذکر است که طرح‌های BSNL گران‌تر می‌شوند در حالی که مزایا در مقایسه با آنچه قبلا ارائه می‌کردند به آرامی کاهش می‌یابد. این احتمالاً به این دلیل است که اپراتور مخابراتی به آرامی 4G را برای بهبود تجربه مشتری و به نوبه خود، افزودن مشتریان بیشتر به بازار عرضه می کند. 

علاوه بر BSNL، Vodafone Idea (Vi) نوع مشابهی از طرح را ارائه می دهد که قیمت آن زیر 100 روپیه است. این طرح 99 روپیه هزینه دارد اما اعتبار آن تنها 15 روز است، در مقابل اعتبار اولیه 28 روزه.< /p>

جالب است که BSNL در ماه مارس اعتبار طرح های پیش پرداخت 699 روپیه و 999 روپیه افزایش یافت. طرح BSNL 699 روپیه قبلاً 130 روز اعتبار ارائه می کرد، اما این مدت به 150 روز افزایش یافت. این بسته 0.5 گیگابایت داده روزانه، تماس صوتی نامحدود و 100 پیامک در روز برای تمام مدت اعتبار ارائه می دهد. مشتریان همچنین می‌توانند از یک آهنگ زنگ شخصی رایگان (PRBT) برای 60 روز اول استفاده کنند.

به طور مشابه، طرح BSNL 999 روپیه در مقایسه با اعتبار اولیه 200 روزه، 215 روز اعتبار ارائه می‌کند. . این طرح تماس صوتی نامحدود و 60 روز آهنگ زنگ شخصی رایگان (PRBT) را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این بسته هیچ مزیت داده یا پیامک ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا